VEEL GESTELDE VRAGEN
Kan ik mijn bestelling ook ophalen in de winkel?
Ja, dit kan zeker! Tijdens het plaatsen van je bestelling kan je dit aangeven. Onze winkel is te vinden op Kerklaan 72a te Rijswijk.
Ik wil een bestelling plaatsen onder de 5 euro, waarom lukt dit niet?
Bij BAYU geldt er een minimale bestelwaarde van €5,-. Zit je onder dit bedrag? Dan is het helaas niet mogelijk om je bestelling af te ronden. Toch liever onder de €5,- blijven? Kom dan gezellig naar onze winkel in Oud Rijswijk!
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen nadat deze is geplaatst?
Verkeerde item besteld? Verkeerd adres ingevuld? Neem zo snel mogelijk contact op met ons via info@bayu.nl.
Wij kunnen niks garanderen maar mogelijk kunnen wij nog aanpassingen doorvoeren als je bestelling nog niet is verwerkt.
Welke betalingsmethoden bieden jullie aan?
Je kan bij ons betalen met IDEAL en Bancontact. IDEAL wordt ondersteund door alle Nederlandse banken. Met een Belgische bankrekening kan je gebruik maken van Bancontact.
Hoe kan ik betalen met een kortingscode?
Yay korting! In de checkoutpagina kun je je kortingscode toevoegen bij "Kortingscode en cadeaubon" en daarna op "Toepassen" klikken. Je kunt per bestelling maar één kortingscode gebruiken.
Hoe kan ik betalen met een cadeaukaart?
Wij hebben verschillende cadeaukaarten bij BAYU. Één te gebruiken in onze winkel en twee te gebruiken in onze webshop. In de productomschrijving van de cadeaukaarten staat duidelijk aangegeven waar je welke cadeaukaart kunt gebruiken.
De code die je krijgt bij de cadeaukaart voor de webshop kun je op de checkoutpagina invullen bij "Kortingscode en cadeaubon" en daarna gebruiken door daarna op "Toepassen" te klikken.
Wat zijn de verzendkosten?
Verzending binnen Nederland: € 3,95
Verzending naar België: € 6,95
Bestellingen in Nederland vanaf € 50,- worden gratis verzonden.
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Van dinsdag tot en met zaterdag, de dagen dat onze winkel geopend is, verzenden wij je bestelling dezelfde dag nog als deze voor 16.00 uur geplaatst is.
Je ontvangt een mail van ons wanneer jouw bestelling op de post is gedaan.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja! Je krijgt een track and trace code van PostNL om jouw bestelling te volgen.
Wat zijn jullie verzendmethodes?
Wij werken samen met PostNL. Zij zijn een van de meest betrouwbare vervoerders.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Jammer dat je niet helemaal tevreden bent met je aankoop. Volg de stappen hieronder om één of meerdere producten te retourneren.
1. Plaats de producten die je wilt retourneren in de originele verpakking met de pakbon. Om in aanmerking te komen voor een retour, moet het product in dezelfde staat zijn als je het hebt ontvangen, niet gedragen of ongebruikt, en in de originele verpakking.
2. Stuur het pakket terug naar:
BAYU
Kerklaan 72A
2282 CL Rijswijk
Nederland
3. Zodra wij jouw retour hebben ontvangen, controleren wij de producten en storten wij binnen 14 dagen het aankoopbedrag terug.
Hoeveel dagen heb ik de tijd om producten te retourneren?
Wij hopen natuurlijk dat je tevreden bent met je aankoop. Ben je onverhoopt toch niet tevreden? Dan heb je 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling de tijd om je pakket terug te sturen.
Hoe lang duurt een terugbetaling?
Zodra we je retour hebben ontvangen, controleren we de zending. Het verschuldigde bedrag storten we vervolgens binnen 14 dagen terug op de rekening waarmee je hebt betaald.
Is het mogelijk om een product te ruilen?
Het is helaas niet mogelijk om een product te ruilen. Wel kun je uiteraard een nieuwe bestelling plaatsen om jouw gewilde item alsnog te ontvangen!
Zijn er producten die ik niet kan retourneren?
Je kunt onze giftcards niet retourneren. Verder kan je bij ons alle producten retourneren, mits deze in dezelfde staat zijn als bij ontvangst en ongedragen.
Hoe lang heb ik garantie op jullie producten?
Je hebt 2 maanden garantie op onze producten. De garantie gaat in op de datum dat het product is aangeschaft.
Wanneer vervalt het recht op garantie?
Je recht op garantie vervalt wanneer:
- De klacht ontstaat door verkeerd gebruik van onderdelen of sieraden.
- De producten afgeven, verkleuren of beschadigen na contact met vloeistof.
- De producten afgeven, verkleuren of beschadigen door de zuurgraad van de huid.
- De klacht door natuurlijke slijtage ontstaat, bijvoorbeeld de verkleuring van gold plated sieraden.
Ik heb een beschadigd of verkeerd product ontvangen, wat nu?
Wat vervelend! Wij doen natuurlijk ons uiterste best om dit te voorkomen. Mocht het gebeuren stuur dan zo snel mogelijk een mail naar info@bayu.nl met een foto van het desbetreffende product. Wij evalueren het probleem en zorgen uiteraard voor een passende oplossing.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen in de winkel?
Ja, dit kan zeker! Tijdens het plaatsen van je bestelling kan je dit aangeven. Onze winkel is te vinden op Kerklaan 72a te Rijswijk.
Ik wil een bestelling plaatsen onder de 5 euro, waarom lukt dit niet?
Bij BAYU geldt er een minimale bestelwaarde van €5,-. Zit je onder dit bedrag? Dan is het helaas niet mogelijk om je bestelling af te ronden. Toch liever onder de €5,- blijven? Kom dan gezellig naar onze winkel in Oud Rijswijk!
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen nadat deze is geplaatst?
Verkeerde item besteld? Verkeerd adres ingevuld? Neem zo snel mogelijk contact op met ons via info@bayu.nl.
Wij kunnen niks garanderen maar mogelijk kunnen wij nog aanpassingen doorvoeren als je bestelling nog niet is verwerkt.
Welke betalingsmethoden bieden jullie aan?
Je kan bij ons betalen met IDEAL en Bancontact. IDEAL wordt ondersteund door alle Nederlandse banken. Met een Belgische bankrekening kan je gebruik maken van Bancontact.
Hoe kan ik betalen met een kortingscode?
Yay korting! In de checkoutpagina kun je je kortingscode toevoegen bij "Kortingscode en cadeaubon" en daarna op "Toepassen" klikken. Je kunt per bestelling maar één kortingscode gebruiken.
Hoe kan ik betalen met een cadeaukaart?
Wij hebben verschillende cadeaukaarten bij BAYU. Één te gebruiken in onze winkel en twee te gebruiken in onze webshop. In de productomschrijving van de cadeaukaarten staat duidelijk aangegeven waar je welke cadeaukaart kunt gebruiken.
De code die je krijgt bij de cadeaukaart voor de webshop kun je op de checkoutpagina invullen bij "Kortingscode en cadeaubon" en daarna gebruiken door daarna op "Toepassen" te klikken.
Wat zijn de verzendkosten?
Verzending binnen Nederland: € 3,95
Verzending naar België: € 6,95
Bestellingen in Nederland vanaf € 50,- worden gratis verzonden.
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Van dinsdag tot en met zaterdag, de dagen dat onze winkel geopend is, verzenden wij je bestelling dezelfde dag nog als deze voor 16.00 uur geplaatst is.
Je ontvangt een mail van ons wanneer jouw bestelling op de post is gedaan.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja! Je krijgt een track and trace code van PostNL om jouw bestelling te volgen.
Wat zijn jullie verzendmethodes?
Wij werken samen met PostNL. Zij zijn een van de meest betrouwbare vervoerders.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Jammer dat je niet helemaal tevreden bent met je aankoop. Volg de stappen hieronder om één of meerdere producten te retourneren.
1. Plaats de producten die je wilt retourneren in de originele verpakking met de pakbon. Om in aanmerking te komen voor een retour, moet het product in dezelfde staat zijn als je het hebt ontvangen, niet gedragen of ongebruikt, en in de originele verpakking.
2. Stuur het pakket terug naar:
BAYU
Kerklaan 72A
2282 CL Rijswijk
Nederland
3. Zodra wij jouw retour hebben ontvangen, controleren wij de producten en storten wij binnen 14 dagen het aankoopbedrag terug.
Hoeveel dagen heb ik de tijd om producten te retourneren?
Wij hopen natuurlijk dat je tevreden bent met je aankoop. Ben je onverhoopt toch niet tevreden? Dan heb je 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling de tijd om je pakket terug te sturen.
Hoe lang duurt een terugbetaling?
Zodra we je retour hebben ontvangen, controleren we de zending. Het verschuldigde bedrag storten we vervolgens binnen 14 dagen terug op de rekening waarmee je hebt betaald.
Is het mogelijk om een product te ruilen?
Het is helaas niet mogelijk om een product te ruilen. Wel kun je uiteraard een nieuwe bestelling plaatsen om jouw gewilde item alsnog te ontvangen!
Zijn er producten die ik niet kan retourneren?
Je kunt onze giftcards niet retourneren. Verder kan je bij ons alle producten retourneren, mits deze in dezelfde staat zijn als bij ontvangst en ongedragen.
Hoe lang heb ik garantie op jullie producten?
Je hebt 2 maanden garantie op onze producten. De garantie gaat in op de datum dat het product is aangeschaft.
Wanneer vervalt het recht op garantie?
Je recht op garantie vervalt wanneer:
- De klacht ontstaat door verkeerd gebruik van onderdelen of sieraden.
- De producten afgeven, verkleuren of beschadigen na contact met vloeistof.
- De producten afgeven, verkleuren of beschadigen door de zuurgraad van de huid.
- De klacht door natuurlijke slijtage ontstaat, bijvoorbeeld de verkleuring van gold plated sieraden.
Ik heb een beschadigd of verkeerd product ontvangen, wat nu?
Wat vervelend! Wij doen natuurlijk ons uiterste best om dit te voorkomen. Mocht het gebeuren stuur dan zo snel mogelijk een mail naar info@bayu.nl met een foto van het desbetreffende product. Wij evalueren het probleem en zorgen uiteraard voor een passende oplossing.